Selasa, 18 Januari 2011

Lowongan Programmer / Software Engineer

Bapak/ Ibu Moderator dan sahabat milis mohon bantuan dan ijin untuk posting info kerja untuk tanaga IT semoga bermanfaat

Software Engineer:
- 25 - 40 years old
- Min. S1
- Min. 1 year working experience in the same field
- Good Knowledge and Skills on :
* Linux and UNIX
* Computer Hardware
* Database Server Engine (PostGre SQL and MySQL), Web Server, Mail Server
* Shell Scripting and other scripting language (knowledge and skill on PHP and Perl is a plus)
* VPN
* Firewall (iptables)
* Mikrotik
* Networking (routing, DNS, etc)
* System and Network Monitoring tools (nagios, WUG, or other similar application)
- Goal oriented, discipline, and communicative
- Fast learner, self motivated, high quality attitude
- Ability to work under pressure and to work long hours and handle several issues at one time.
- Able to work under minimum supervision as well as in a team.

Programmer Qualification:
- Usia 25 tahun 40 tahun
- Pendidikan Min. S1
- Mempunyai pengalaman min. 3 tahun (Middle)
- Mempunyai pengalaman min. 1 tahun (Junior)
- Siap menerima tantangan
- Siap ditempatkan dimana saja
- Jujur, Ulet, Rajin

Kirimkan Surat lamaran, CV dan Foto terbaru melalui email ke muhamadhsm@intellisys.co.id

Best Regards,

Muhamadhs Mewin

Tidak ada komentar: