Rabu, 04 Mei 2011

Urgently Needed : Programmer

AgreeYa is a growing and dynamic organization serving customers in the
United States, Europe, Middle East, and Asia Pacific in many
industries such as Telecommunications, Financial Services, Healthcare,
High-tech, Independent Software Vendors (ISVs), Manufacturing and
Public Sector.

With a strong focus on a partnership approach, our consultants follow
a flexible, collaborative, quality-driven methodology. Our commitment
to quality is reflected in our credential of being an ISO 9001:2000
certified and SEI CMMI Level 5 assessed organization.

In order to spread it wings, AgreeYa Solutions Indonesia is currently
opening of Programmer ( 6 positions)

Requirement:
•Male/Female
•English proficiency is highly preferred
•Understand of concept OOP, Framework .Net, SQL
•Good understanding of programming language of Java, C#, and X++ would
be advantage
•Good knowledge of MS SQL Server (min: installation, admin, and development)
•Can work with or without supervision

Kindly send me your update cv along with expectation salary and notice
period to marenna.theresia@agreeya.com .

Thanks,
Theres
www.agreeya.com

1 komentar:

Anonim mengatakan...

PT. BLUE GAS INDONESIA, perusahaan terdepan bidang manufaktur, penjualan dan distribusi kitchen appliances & LPG-refill membutuhkan kandidat yang dinamis, penuh semangat dan berorientasi pada hasil untuk ditempatkan di kota-kota seluruh Jawa Timur sebagai:

1. Sales Refill Coordinator (SRC)
• Pria, min. S1, max 32 th
• Berpengalaman sebagai senior sales/ sales coordinator/ sales supervisor di general trade min. 2 th
• Berjiwa pemimpin, memiliki inisiatif & analisa yang baik, berorientasi target, memiliki motor, SIM C

2. Credit Control Coordinator (CCC)
• Pria, min.S1, max. 32 th
• Berpengalaman sbg. Head CMO/Head Collection/posisi sejenis pd perusahaan pembiayaan/ kredit retail min. 2 th.
• Berjiwa pemimpin, memiliki inisiatif & analisa yg baik, memiliki motor, SIM C

3. Field Collection (COLL)
• Pria, min.D3, max. 28 th
• Lebih disukai berpengalaman sbg CMO/kolektor/surveyor/sales selama 1 th.
• Memiliki motor, SIM C, dan menyukai pekerjaan lapangan

4. Task Force (TF)
• Pria, max. 30 th
• Pendidikan Min. D3 Segala jurusan
• Memahami prinsip-prinsip dasar Sales General Trade dan Distribusi
• Menyukai pekerjaan lapangan

5. Field Customer Care (FCC)
• Pria usia max. 30 th
• Pendidikan min. SMK/D3 Elektro
• Diutamakan berpengalaman dibidang after sales service dan pelayanan pelanggan
• Menyukai pekerjaan lapangan

6. Customer Staff Retention (CS)
• Wanita usia max. 30 th
• Pendidikan min.D3
• Menguasai Ms.Office (Word & Excel)
• Rapi, cekatan,&tertib dlm administrasi
• Penempatan Surabaya

Kirimkan lamaran & CV lengkap dgn kode posisi di kanan amplop/subjek email ke:

HR Generalist PT BLUE GAS INDONESIA
Komplek Pergudangan Mutiara Margomulyo Indah
Blok C No. 6 Buntaran - Surabaya

recruitment@bluegaz.co.id
visit us at: www.bluegaz.co.id